loading...

ديجيتال ماركتينگ

ارائه خدمات بازاريابي آنلاين و ديجيتال

بازدید : 282
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

چاپ هولوگرام چيست؟

در دنياي امروز با پيشرفت تكنولوژي مشاهده مي شود كه در زمينه هاي مختلف پيشرفت هايي حاصل شده است، در اين بين مي توان گفت چاپ هولوگرام نوعي چاپ بوده كه در دنياي امروز جايگاه ويژه دارد و به طور كلي مي توان گفت هولوگرام را به عنوان يك برچسب نقره اي با ظاهري رنگين كماني مي شناسند، به طوري كه در مقابل تابش نور تغيير رنگ مي دهد. همچنين لازم است بدانيد هولوگرام يك ساختار تقريبا مسطح بوده كه اجزاي آن حدود يك ماكرون يا كوچكتر هستند كه بر اثر نور دهي مناسب طي فرآيند هاي پيچيده و بسيار دقيق به صورت يك عكس سه بعدي به نمايش گذاشته مي شود. حال سوال بسيار متداولي كه مطرح مي شود اين است كه كاغذ چاپ هولوگرام از چه جنسي است؟ دقت داشته باشيد به طور كلي مي توان گفت چيزي به اسم كاغذ چاپ هولوگرام وجود نداشته بلكه اين نوع چاپ با استفاده از فايل توليد شده كه مي توان آن را بر روي مواد مختلفي چون كاغذ و پلاستيك استفاده نمود. با اين حال دقت داشته باشيد، هولوگرام چاپ هاي امنيتي بوده كه روي محصولات مختلف و كارت بانك و برچسب محصولات استفاده مي شود و مي توان گفت اين برچسب ها همچون عايقي در مقابل تقلب بوده زيرا كپي كردن آن بسيار سخت و دشوار مي باشد. از طرفي برندهاي معتبر و فوق العاده معروف نيز براي اينكه اعتبار كالاي خود را بالا ببرند از اين روش چاپ استفاده مي كنند كه اگر شما هم قصد سفارش چاپ هولوگرام در تهران را داريد بايد اين نكات را بدانيد.

چاپ هولوگرام

انواع سفارش چاپ هولوگرام در تهران

با وجود اين كه مزاياي زيادي در مورد انواع چاپ هولوگرام گفته شد حالا اگر شما قصد سفارش چاپ هولوگرام در تهران در انواع مختلف را داريد بايد بدانيد چاپ هولوگرام را مي توان به دسته هاي مختلفي تقسيم نمود. چاپ هولوگرام تصوير ثابت كه يكي از انواع آن است به گونه اي بوده كه شاهد نقش بستن يك تصوير يا لوگوي ثابت بر روي تمام صفحه تلگرام هستيم و به طور كلي مي توان گفت اين نوع چاپ يك طرح اختصاصي داشته كه معمولاً از آن جهت حفظ امنيت شركتي استفاده مي شود. ديگر نوع چاپ هولوگرام تصوير تكرار شونده بوده كه مانند يك رول كاغذ ديواري تصاوير در آن تكرار مي شود؛ مهمترين مزيت اين نوع چاپ راحتي بيرون كشيدن يك طرح خاص از آن است كه مي توان گفت تنوع بي نظيري دارد. چاپ هولوگرام دو بعدي نيز به گونه اي بود كه با تغيير موقعيت چاپ به منبع نور مي توان شاهد تغيير رنگ آن بود و همچنين با اضافه شدن بعد سوم لايه هاي موجود در طراحي عمق پيدا مي كند. استفاده از از رنگ ها به صورت ثابت در چاپ هولوگرام نيز امروزه رونق پيدا كرده است به گونه اي كه با تغيير زاويه ديد اين تصاوير ثابت بوده و تغييري در آن ايجاد نمي شود كه اين روش يكي از بهترين روش هاي پيشگيري از جعل اسناد مي باشد و اين تصاوير تنها در زواياي خاص قابل مشاهده هستند كه در نتيجه اين امر براي تشخيص اصالت و اعتبار يك محصول مي تواند بسيار كمك كننده باشد. نوع ديگر چاپ هولوگرام، تصاوير پنهان قابل رويت با ليزر بود به گونه اي كه اين نوع چاپ با كمك يك دستگاه ساده ليزر مي توان اعتبار هولوگرام هاي حاوي تصاوير پنهان را بررسي نمود. با اين حال لازم است بدانيد اين نوع هولوگرام به دو قسمت پويا و محرك و متحرك تقسيم مي شود و در اين نوع چاپ بخشهايي وجود دارد كه تنها با استفاده از دستگاه ليزر قابل رويت است و هنگامي كه ليزر بر روي سطح هولوگرام حركت مي كند تصاوير متحرك بر روي ثبت نمايش داده مي شود. تصوير وارونه در هولوگرام در واقع يك افكت بوده كه در زواياي ديد مختلف تصاوير متفاوتي ديده مي شود به گونه اي كه تصاوير دو بعدي و سه بعدي وارانه يك افكت تصويري حيرت آور است.

توليد هولوگرام

سفارش چاپ هولوگرام در تهران

با وجود استفاده هاي روز افزون كه از چاپ هولوگرام مي شود امروزه اگر قصد سفارش چاپ هولوگرام در تهران يا در هر كدام از ديگر شهرهاي كشور را داشته باشيد لازم است بدانيد كه شركت هاي متعددي در اين زمينه آماده ارائه خدمت هستند كه اين شركت ها به طور حتم به شما كمك خواهد كرد تا به آساني نوع مدنظر اين نوع چاپ را انتخاب كرده و سفارش دهيد. دقت داشته باشيد بهتر است قبل از سفارش چاپ هولوگرام در تهران ابتدا با مشاوران شركت ها كه به صورت آنلاين آماده ارائه خدمت هستند در ارتباط باشيد. همچنين لازم است بدانيد در هنگام سفارش چاپ هولوگرام در تهران شركت ها بعد از ۲ الي ۷ روز كاري سفارش شما را تحويل مي دهند.

قيمت سفارش چاپ هولوگرام در تهران

در هنگام سفارش چاپ هولوگرام در تهران يكي از مهمترين مواردي كه مورد توجه افراد قرار مي گيرد قيمت چاپ هولوگرام است. توجه داشته باشيد با وجود اينكه شركت هاي مختلفي در اين زمينه در حال حاضر مشغول ارائه خدمات هستند طبيعتاً در قيمت آن ها تفاوت هاي ديده مي شود با اين حال لازم است قبل از سفارش چاپ هولوگرام در تهران ابتدا از قيمت هر شركت اطلاع پيدا كنيد. به طوري كه شركت هاي زيادي خدمات را با بالاترين كيفيت و در عين حال با پايين ترين قيمت عرضه مي دارند. از طرفي لازم است بدانيد با وجود اين كه اين نوع چاپ داراي انواع مختلفي است طبيعتا در قيمت آن نيز تفاوت هايي وجود دارد. لازم است بدانيد در قيمت هولوگرام هاي عمومي و اختصاصي نيز تفاوت هايي وجود دارد به گونه اي كه هولوگرام هاي عمومي در هزينه هاي پايين تر توليد شده زيرا تمامي مشتريان مي توانند از آن استفاده كنند و اختصاص به شما ندارد و همچنين از قبل توليد شده است.

نكات مهم در سفارش چاپ هولوگرام در تهران

در هنگام سفارش چاپ هولوگرام در تهران و خريد آن لازم است كه مشتريان به اين نكات مهم نيز توجه داشته باشند زيرا به دليل حساسيت اين نوع چاپ داشتن اطلاعات لازم در مورد هولوگرام و انواع آن بسيار مهم بوده كه مي تواند كمك هاي شاياني به انتخاب صحيح و در نتيجه رفع كامل نياز واقعي مشتري كند. با وجود اين كه گفته شد هولوگرام معمولاً به عنوان برچسب اطمينان بر روي محصولات و اوراق استفاده مي شود لازم است كه به درستي انتخاب شود تا به راحتي به متمايز كردن كالا و اوراق واقعي از ديگر كالاها كمك كند. با اين حال بهتر است از شركت هايي اقدام به سفارش هولوگرام نماييد كه در اين زمينه سابقه چندين ساله داشته و مطمئن هستيد كه اين نوع چاپ را به بهترين نحو ممكن به شما تحويل مي دهند.

برچسب هولوگرام

آشنايي با انواع هولوگرام

بسياري از شركت ها و كمپاني ها به دليل اينكه نمي خواهند محصولات تقلبي توانايي رقابت با آنها را نداشته باشند و براي تشخيص محصول اصلي از محصولات فيك عرضه شده در بازار دست به استفاده از انواع هولوگرام مي زنند. هولوگرام برچسبي با طراحي خاص و مشخص است كه بايد به صورت حرفه اي طراحي و چاپ شود و بر روي كارتن اجناس يا براي پلمپ كردن آن ها مورد استفاده قرار گيرد. هولوگرام نشان دهنده دسته اول بودن و همچنين اصل بودن كالاست و در صورتي كه مي خواهيد محصولي را توليد كرده و در بازار عرضه نماييد بايد از هولوگرام براي نشان دادن اصل بودن و پلمپ بودن دستگاه استفاده كنيد. در اين پست قصد معرفي هولوگرام و انواع هولوگرام عرضه شده در بازار را داريم كه مي توانيد براي چاپ آن ها با كارشناسان ما در تماس باشيد. براي انتخاب نوع هولوگرام مورد نياز خود مي توانيد با كارشناسان ما در تماس باشيد و با مطالعه اين پست اطلاعات بيشتري در زمينه استفاده از اين محصول به دست آوريد. هولوگرام ها در انواع مختلفي توليد مي شوند و داراي كاربرد بسيار زيادي در انواع صنايع مانند صنايع الكترونيكي دارند. در ادامه به معرفي انواع اين محصول مي پردازيم.

هولوگرام استريوگرام

يكي از پركاربردترين انواع هولوگرام، هولوگرام استريوگرام است كه به صورت چند وجهي ساخته شده و از هر نقطه كه به آن نگاه كنيد، يك تصوير به شما نشان داده مي شود. اين نوع از هولوگرام با استفاده از تصاوير مختلف كه به نورهاي متفاوت حساس هستند ساخته مي شود و بيشتر در صنايع الكترونيكي داراي كاربرد مي باشد. در واقع پس از استفاده از اين هولوگرام، شما مي توانيد اين تضمين را بدهيد كه قطعه ساخته شده اصل مي باشد و قطعه باز نشده. همچنين در صورتي كه مي خواهيد براي تضمين و بازگشت كالا اقدام نماييد، مي توانيد اطمينان كسب كنيد كه مصرف كننده كالا را باز كرده است يا خير. اين محصول با استفاده از بهترين كيفيت توليد شده است و داراي چسبندگي مناسبي مي باشد. صنايع مختلف از انواع هولوگرام استريوگرام كه در بازار عرضه مي شوند استفاده مي كنند و مي توان گفت كه اين محصول امروزه يكي از پر استفاده ترين هولوگرام هاي موجود در بازار مي باشد. امروزه امكان چاپ و استفاده از اين هولوگرام به صورت انبوه در كشور فراهم شده است. بسياري از صنايع مهم در سراسر دنيا از اين نوع هولوگرام براي نشان دادن اصالت و نو بودن كالا استفاده مي كنند.

انواع هولوگرام

هولوگرام PVC

يكي از انواع بسيار پركاربرد هولوگرام كه در كارتهاي شناسايي مورد استفاده است را مي توان هولوگرام PVC دانست. اين هولوگرام بيشتر براي كارهاي محافظتي و امنيتي مورد استفاده بوده و مي تواند در شركت ها و سازمان ها براي كارتهاي پرسنلي مورد استفاده باشد. در ميان انواع هولوگرام عرضه شده براي PVC دو نوع استمپي و معمولي بيشتر رايج هستند كه نوع استمپي داراي امنيت بسيار بيشتري مي باشد. اين نوع هولوگرام به دليل كيفيت بسيار زيادي كه دارد امروزه بسيار مورد توجه قرار گرفته است و بسياري از شركت ها براي افزايش ضريب امنيت كارت پرسنلي و جلوگيري از سوء استفاده يا جعل كارت از اين نوع هولوگرام استفاده مي كنند. در صورتي كه علاقمند به اجراي انواع هولوگرام PVC مي باشيد مي توانيد با كارشناسان ما در تماس باشيد. اين محصول داراي قابليت چاپ بوده و مي توانيد علامت تجاري شركت خود را بر روي هولوگرام ثبت نماييد. استفاده از اين نوع هولوگرام به صورت استمپي مي تواند گزينه اي بسيار مناسب از نظر امنيتي باشد. طول عمر اين سري از هولوگرام بسيار زياد بوده و به مرور زمان خاصيت خود را از دست نخواهد دارد.

هولوگرام ضد سرقت

يكي از انواع هولوگرام كه امروزه بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد را مي توان هولوگرام ضد سرقت دانست. در واقع اين نوع از هولوگرام تنها يك بار مورد استفاده قرار گرفته و در صورتي كه كاربر بخواهد آن را منتقل كرده يا باز كند، از هم پاشيده و خراب مي شود. اين نوع هولوگرام براي ضمانت اصل و آكبند بودن كالا بوده و امروزه در بسياري از صنايع مانند صنايع كامپيوتر و لپ تاپ، موبايل و لوازم الكترونيكي و حتي در بسته بندي انواع محصولات آموزشي مورد استفاده قرار مي گيرد. اين دسته از هولوگرام داراي قابليت چاپ برند تجاري بوده و به صورت چند رنگ توليد مي شود. در صورتي كه مي خواهيد از انواع هولوگرام ضد سرقت استفاده كنيد مي توانيد با كارشناسان ما در اين زمينه تماس برقرار كرده و اطلاعات مورد نياز را دريافت نماييد. هولوگرام هاي ضد سرعت امروزه بسيار رايج شده اند و بسياري از صنايع از اين محصول براي نشان دادن آكبند بودن بسته بندي كالا و دست نخورده بودن آن استفاده مي كنند. اين محصول با بهترين كيفيت توليد و در بازار عرضه مي شود و در دسترس تمامي كارخانه ها و مراكز تعميرات در سراسر كشور با بهترين قيمت مي باشد.

برچسب امنيتي هولوگرام

هولوگرام اسكراچ

يكي ديگر از انواع هولوگرام كه بيشتر در كارت هاي اعتباري مي باشد، هولوگرام اسكراچ است. در واقع اين محصول بيشتر براي كارت هاي اعتباري، شارژ، قرعه كشي، رمز و غيره مورد استفاده بوده و به راحتي و با استفاده از خراش دادن به شما قابليت دسترسي به اطلاعات را مي دهد. در صورتي كه در كمپاني شما اطلاعات مربوط به گارانتي، شماره گارانتي و غيره بر روي كارت هاي مختلف چاپ مي شود و مي خواهيد اين اطلاعات به جز براي مصرف كننده براي بقيه محرمانه بماند، مي توانيد هولوگرام اسكراچ را استفاده كنيد. امروزه بسياري از اپراتورهاي تلفن همراه، شركت هاي فروشنده كارت اينترنت، شركت هاي فعال در زمينه فناوري و غيره از اين محصول استفاده مي كنند. هولوگرام اسكراچ را مي توان به عنوان يكي از بهترين انواع هولوگرام عرضه شده در بازار معرفي نمود كه با بهترين قيمت در دسترس شما بوده و مي توانيد براي خريد آن با كارشناسان ما در تماس باشيد. در ميان انواع هولوگرام هايي كه در اين پست به شما معرفي شد، شما مي توانيد بهترين نوع هولوگرام مورد نياز خود را خريداري و ثبت سفارش نماييد. طراحي هولوگرام داراي اهميت بسيار زيادي بوده و مي توانيد از ما در اين زمينه كمك بگيريد

چاپ هولوگرام چيست؟

در دنياي امروز با پيشرفت تكنولوژي مشاهده مي شود كه در زمينه هاي مختلف پيشرفت هايي حاصل شده است، در اين بين مي توان گفت چاپ هولوگرام نوعي چاپ بوده كه در دنياي امروز جايگاه ويژه دارد و به طور كلي مي توان گفت هولوگرام را به عنوان يك برچسب نقره اي با ظاهري رنگين كماني مي شناسند، به طوري كه در مقابل تابش نور تغيير رنگ مي دهد. همچنين لازم است بدانيد هولوگرام يك ساختار تقريبا مسطح بوده كه اجزاي آن حدود يك ماكرون يا كوچكتر هستند كه بر اثر نور دهي مناسب طي فرآيند هاي پيچيده و بسيار دقيق به صورت يك عكس سه بعدي به نمايش گذاشته مي شود. حال سوال بسيار متداولي كه مطرح مي شود اين است كه كاغذ چاپ هولوگرام از چه جنسي است؟ دقت داشته باشيد به طور كلي مي توان گفت چيزي به اسم كاغذ چاپ هولوگرام وجود نداشته بلكه اين نوع چاپ با استفاده از فايل توليد شده كه مي توان آن را بر روي مواد مختلفي چون كاغذ و پلاستيك استفاده نمود. با اين حال دقت داشته باشيد، هولوگرام چاپ هاي امنيتي بوده كه روي محصولات مختلف و كارت بانك و برچسب محصولات استفاده مي شود و مي توان گفت اين برچسب ها همچون عايقي در مقابل تقلب بوده زيرا كپي كردن آن بسيار سخت و دشوار مي باشد. از طرفي برندهاي معتبر و فوق العاده معروف نيز براي اينكه اعتبار كالاي خود را بالا ببرند از اين روش چاپ استفاده مي كنند كه اگر شما هم قصد سفارش چاپ هولوگرام در تهران را داريد بايد اين نكات را بدانيد.

چاپ هولوگرام

انواع سفارش چاپ هولوگرام در تهران

با وجود اين كه مزاياي زيادي در مورد انواع چاپ هولوگرام گفته شد حالا اگر شما قصد سفارش چاپ هولوگرام در تهران در انواع مختلف را داريد بايد بدانيد چاپ هولوگرام را مي توان به دسته هاي مختلفي تقسيم نمود. چاپ هولوگرام تصوير ثابت كه يكي از انواع آن است به گونه اي بوده كه شاهد نقش بستن يك تصوير يا لوگوي ثابت بر روي تمام صفحه تلگرام هستيم و به طور كلي مي توان گفت اين نوع چاپ يك طرح اختصاصي داشته كه معمولاً از آن جهت حفظ امنيت شركتي استفاده مي شود. ديگر نوع چاپ هولوگرام تصوير تكرار شونده بوده كه مانند يك رول كاغذ ديواري تصاوير در آن تكرار مي شود؛ مهمترين مزيت اين نوع چاپ راحتي بيرون كشيدن يك طرح خاص از آن است كه مي توان گفت تنوع بي نظيري دارد. چاپ هولوگرام دو بعدي نيز به گونه اي بود كه با تغيير موقعيت چاپ به منبع نور مي توان شاهد تغيير رنگ آن بود و همچنين با اضافه شدن بعد سوم لايه هاي موجود در طراحي عمق پيدا مي كند. استفاده از از رنگ ها به صورت ثابت در چاپ هولوگرام نيز امروزه رونق پيدا كرده است به گونه اي كه با تغيير زاويه ديد اين تصاوير ثابت بوده و تغييري در آن ايجاد نمي شود كه اين روش يكي از بهترين روش هاي پيشگيري از جعل اسناد مي باشد و اين تصاوير تنها در زواياي خاص قابل مشاهده هستند كه در نتيجه اين امر براي تشخيص اصالت و اعتبار يك محصول مي تواند بسيار كمك كننده باشد. نوع ديگر چاپ هولوگرام، تصاوير پنهان قابل رويت با ليزر بود به گونه اي كه اين نوع چاپ با كمك يك دستگاه ساده ليزر مي توان اعتبار هولوگرام هاي حاوي تصاوير پنهان را بررسي نمود. با اين حال لازم است بدانيد اين نوع هولوگرام به دو قسمت پويا و محرك و متحرك تقسيم مي شود و در اين نوع چاپ بخشهايي وجود دارد كه تنها با استفاده از دستگاه ليزر قابل رويت است و هنگامي كه ليزر بر روي سطح هولوگرام حركت مي كند تصاوير متحرك بر روي ثبت نمايش داده مي شود. تصوير وارونه در هولوگرام در واقع يك افكت بوده كه در زواياي ديد مختلف تصاوير متفاوتي ديده مي شود به گونه اي كه تصاوير دو بعدي و سه بعدي وارانه يك افكت تصويري حيرت آور است.

توليد هولوگرام

سفارش چاپ هولوگرام در تهران

با وجود استفاده هاي روز افزون كه از چاپ هولوگرام مي شود امروزه اگر قصد سفارش چاپ هولوگرام در تهران يا در هر كدام از ديگر شهرهاي كشور را داشته باشيد لازم است بدانيد كه شركت هاي متعددي در اين زمينه آماده ارائه خدمت هستند كه اين شركت ها به طور حتم به شما كمك خواهد كرد تا به آساني نوع مدنظر اين نوع چاپ را انتخاب كرده و سفارش دهيد. دقت داشته باشيد بهتر است قبل از سفارش چاپ هولوگرام در تهران ابتدا با مشاوران شركت ها كه به صورت آنلاين آماده ارائه خدمت هستند در ارتباط باشيد. همچنين لازم است بدانيد در هنگام سفارش چاپ هولوگرام در تهران شركت ها بعد از ۲ الي ۷ روز كاري سفارش شما را تحويل مي دهند.

قيمت سفارش چاپ هولوگرام در تهران

در هنگام سفارش چاپ هولوگرام در تهران يكي از مهمترين مواردي كه مورد توجه افراد قرار مي گيرد قيمت چاپ هولوگرام است. توجه داشته باشيد با وجود اينكه شركت هاي مختلفي در اين زمينه در حال حاضر مشغول ارائه خدمات هستند طبيعتاً در قيمت آن ها تفاوت هاي ديده مي شود با اين حال لازم است قبل از سفارش چاپ هولوگرام در تهران ابتدا از قيمت هر شركت اطلاع پيدا كنيد. به طوري كه شركت هاي زيادي خدمات را با بالاترين كيفيت و در عين حال با پايين ترين قيمت عرضه مي دارند. از طرفي لازم است بدانيد با وجود اين كه اين نوع چاپ داراي انواع مختلفي است طبيعتا در قيمت آن نيز تفاوت هايي وجود دارد. لازم است بدانيد در قيمت هولوگرام هاي عمومي و اختصاصي نيز تفاوت هايي وجود دارد به گونه اي كه هولوگرام هاي عمومي در هزينه هاي پايين تر توليد شده زيرا تمامي مشتريان مي توانند از آن استفاده كنند و اختصاص به شما ندارد و همچنين از قبل توليد شده است.

نكات مهم در سفارش چاپ هولوگرام در تهران

در هنگام سفارش چاپ هولوگرام در تهران و خريد آن لازم است كه مشتريان به اين نكات مهم نيز توجه داشته باشند زيرا به دليل حساسيت اين نوع چاپ داشتن اطلاعات لازم در مورد هولوگرام و انواع آن بسيار مهم بوده كه مي تواند كمك هاي شاياني به انتخاب صحيح و در نتيجه رفع كامل نياز واقعي مشتري كند. با وجود اين كه گفته شد هولوگرام معمولاً به عنوان برچسب اطمينان بر روي محصولات و اوراق استفاده مي شود لازم است كه به درستي انتخاب شود تا به راحتي به متمايز كردن كالا و اوراق واقعي از ديگر كالاها كمك كند. با اين حال بهتر است از شركت هايي اقدام به سفارش هولوگرام نماييد كه در اين زمينه سابقه چندين ساله داشته و مطمئن هستيد كه اين نوع چاپ را به بهترين نحو ممكن به شما تحويل مي دهند.

برچسب هولوگرام

آشنايي با انواع هولوگرام

بسياري از شركت ها و كمپاني ها به دليل اينكه نمي خواهند محصولات تقلبي توانايي رقابت با آنها را نداشته باشند و براي تشخيص محصول اصلي از محصولات فيك عرضه شده در بازار دست به استفاده از انواع هولوگرام مي زنند. هولوگرام برچسبي با طراحي خاص و مشخص است كه بايد به صورت حرفه اي طراحي و چاپ شود و بر روي كارتن اجناس يا براي پلمپ كردن آن ها مورد استفاده قرار گيرد. هولوگرام نشان دهنده دسته اول بودن و همچنين اصل بودن كالاست و در صورتي كه مي خواهيد محصولي را توليد كرده و در بازار عرضه نماييد بايد از هولوگرام براي نشان دادن اصل بودن و پلمپ بودن دستگاه استفاده كنيد. در اين پست قصد معرفي هولوگرام و انواع هولوگرام عرضه شده در بازار را داريم كه مي توانيد براي چاپ آن ها با كارشناسان ما در تماس باشيد. براي انتخاب نوع هولوگرام مورد نياز خود مي توانيد با كارشناسان ما در تماس باشيد و با مطالعه اين پست اطلاعات بيشتري در زمينه استفاده از اين محصول به دست آوريد. هولوگرام ها در انواع مختلفي توليد مي شوند و داراي كاربرد بسيار زيادي در انواع صنايع مانند صنايع الكترونيكي دارند. در ادامه به معرفي انواع اين محصول مي پردازيم.

هولوگرام استريوگرام

يكي از پركاربردترين انواع هولوگرام، هولوگرام استريوگرام است كه به صورت چند وجهي ساخته شده و از هر نقطه كه به آن نگاه كنيد، يك تصوير به شما نشان داده مي شود. اين نوع از هولوگرام با استفاده از تصاوير مختلف كه به نورهاي متفاوت حساس هستند ساخته مي شود و بيشتر در صنايع الكترونيكي داراي كاربرد مي باشد. در واقع پس از استفاده از اين هولوگرام، شما مي توانيد اين تضمين را بدهيد كه قطعه ساخته شده اصل مي باشد و قطعه باز نشده. همچنين در صورتي كه مي خواهيد براي تضمين و بازگشت كالا اقدام نماييد، مي توانيد اطمينان كسب كنيد كه مصرف كننده كالا را باز كرده است يا خير. اين محصول با استفاده از بهترين كيفيت توليد شده است و داراي چسبندگي مناسبي مي باشد. صنايع مختلف از انواع هولوگرام استريوگرام كه در بازار عرضه مي شوند استفاده مي كنند و مي توان گفت كه اين محصول امروزه يكي از پر استفاده ترين هولوگرام هاي موجود در بازار مي باشد. امروزه امكان چاپ و استفاده از اين هولوگرام به صورت انبوه در كشور فراهم شده است. بسياري از صنايع مهم در سراسر دنيا از اين نوع هولوگرام براي نشان دادن اصالت و نو بودن كالا استفاده مي كنند.

انواع هولوگرام

هولوگرام PVC

يكي از انواع بسيار پركاربرد هولوگرام كه در كارتهاي شناسايي مورد استفاده است را مي توان هولوگرام PVC دانست. اين هولوگرام بيشتر براي كارهاي محافظتي و امنيتي مورد استفاده بوده و مي تواند در شركت ها و سازمان ها براي كارتهاي پرسنلي مورد استفاده باشد. در ميان انواع هولوگرام عرضه شده براي PVC دو نوع استمپي و معمولي بيشتر رايج هستند كه نوع استمپي داراي امنيت بسيار بيشتري مي باشد. اين نوع هولوگرام به دليل كيفيت بسيار زيادي كه دارد امروزه بسيار مورد توجه قرار گرفته است و بسياري از شركت ها براي افزايش ضريب امنيت كارت پرسنلي و جلوگيري از سوء استفاده يا جعل كارت از اين نوع هولوگرام استفاده مي كنند. در صورتي كه علاقمند به اجراي انواع هولوگرام PVC مي باشيد مي توانيد با كارشناسان ما در تماس باشيد. اين محصول داراي قابليت چاپ بوده و مي توانيد علامت تجاري شركت خود را بر روي هولوگرام ثبت نماييد. استفاده از اين نوع هولوگرام به صورت استمپي مي تواند گزينه اي بسيار مناسب از نظر امنيتي باشد. طول عمر اين سري از هولوگرام بسيار زياد بوده و به مرور زمان خاصيت خود را از دست نخواهد دارد.

هولوگرام ضد سرقت

يكي از انواع هولوگرام كه امروزه بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد را مي توان هولوگرام ضد سرقت دانست. در واقع اين نوع از هولوگرام تنها يك بار مورد استفاده قرار گرفته و در صورتي كه كاربر بخواهد آن را منتقل كرده يا باز كند، از هم پاشيده و خراب مي شود. اين نوع هولوگرام براي ضمانت اصل و آكبند بودن كالا بوده و امروزه در بسياري از صنايع مانند صنايع كامپيوتر و لپ تاپ، موبايل و لوازم الكترونيكي و حتي در بسته بندي انواع محصولات آموزشي مورد استفاده قرار مي گيرد. اين دسته از هولوگرام داراي قابليت چاپ برند تجاري بوده و به صورت چند رنگ توليد مي شود. در صورتي كه مي خواهيد از انواع هولوگرام ضد سرقت استفاده كنيد مي توانيد با كارشناسان ما در اين زمينه تماس برقرار كرده و اطلاعات مورد نياز را دريافت نماييد. هولوگرام هاي ضد سرعت امروزه بسيار رايج شده اند و بسياري از صنايع از اين محصول براي نشان دادن آكبند بودن بسته بندي كالا و دست نخورده بودن آن استفاده مي كنند. اين محصول با بهترين كيفيت توليد و در بازار عرضه مي شود و در دسترس تمامي كارخانه ها و مراكز تعميرات در سراسر كشور با بهترين قيمت مي باشد.

برچسب امنيتي هولوگرام

هولوگرام اسكراچ

يكي ديگر از انواع هولوگرام كه بيشتر در كارت هاي اعتباري مي باشد، هولوگرام اسكراچ است. در واقع اين محصول بيشتر براي كارت هاي اعتباري، شارژ، قرعه كشي، رمز و غيره مورد استفاده بوده و به راحتي و با استفاده از خراش دادن به شما قابليت دسترسي به اطلاعات را مي دهد. در صورتي كه در كمپاني شما اطلاعات مربوط به گارانتي، شماره گارانتي و غيره بر روي كارت هاي مختلف چاپ مي شود و مي خواهيد اين اطلاعات به جز براي مصرف كننده براي بقيه محرمانه بماند، مي توانيد هولوگرام اسكراچ را استفاده كنيد. امروزه بسياري از اپراتورهاي تلفن همراه، شركت هاي فروشنده كارت اينترنت، شركت هاي فعال در زمينه فناوري و غيره از اين محصول استفاده مي كنند. هولوگرام اسكراچ را مي توان به عنوان يكي از بهترين انواع هولوگرام عرضه شده در بازار معرفي نمود كه با بهترين قيمت در دسترس شما بوده و مي توانيد براي خريد آن با كارشناسان ما در تماس باشيد. در ميان انواع هولوگرام هايي كه در اين پست به شما معرفي شد، شما مي توانيد بهترين نوع هولوگرام مورد نياز خود را خريداري و ثبت سفارش نماييد. طراحي هولوگرام داراي اهميت بسيار زيادي بوده و مي توانيد از ما در اين زمينه كمك بگيريد

برچسب ها هولوگرام ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 1648
  • بازدید کلی : 46806
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه