loading...

ديجيتال ماركتينگ

ارائه خدمات بازاريابي آنلاين و ديجيتال

بازدید : 284
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آشنايي و بررسي برچسب هولوگرام

هولوگرام ها داراي نمونه هاي مختلفي هستند كه افراد مي توانند با استفاده از آنها نسبت به بسته بندي و يا درج يك سري از مشخصات براي كالاي خود اقدام نمايند. گفتني است چاپ هولوگرام و چگونگي طراحي آن يكي از مهمترين موارد استفاده از آن مي باشد. ما در اين متن قصد داريم كالاهايي كه بر روي آنها هولوگرام قرار مي گيرند و چگونگي انتخاب طرح براي چاپ هولوگرام و انتخاب چاپخانه و كارهاي مربوط به چاپ نمونه هاي هولوگرام را مورد بررسي قرار دهيم. در كل در اين متن روند سفارش و چاپ هولوگرام به خوبي بررسي مي شود. چنانچه قصد استفاده از هولوگرام ها را داريد، متن ما را تا پايان همراهي نماييد.

برچسب هولوگرام

بررسي هولوگرام ها

هولوگرام ها را مي توان براي مصرف هاي مختلفي استفاده نمود. به طور مثال شما مي توانيد هولوگرام را براي بسته بندي و پلمپ كردن محصول استفاده نماييد. لذا پس از آنكه درب محصول را بستيد، مي توانيد با استفاده از اين هولوگرام ها كه با طرح و نام تجاري برند شما همراه مي باشند، نسبت به پلمپ دستگاه و يا جعبه خود اقدام نماييد. از ديگر ويژگي هاي اين هولوگرام ها مي توان به درج بازه هاي تاريخي گارانتي نام برد. لذا افرادي كه قصد استفاده از اين هولوگرام ها را دارند، بايد يك پروسه مشخص را براي چاپ هولوگرام و سفارش آن در نظر بگيرند. اين سفارش مي تواند با توجه به نوع هولوگرامي كه افراد انتخاب مي كنند متفاوت باشد. برخي از هولوگرام ها بر حسب جنس و نوع آنها پس از باز شدن كاملا كنده مي شوند، اما برخي اثر آن بر روي كالا مي ماند و گاهي اين خود يك مزيت است.

مشخص كردن كالايي كه قرار است براي آن طراحي هولوگرام صورت گيرد

اولين گام براي چاپ يك هولوگرام مشخص كردن كالايي است كه بر روي آن هولوگرام خورده مي شود. لذا افراد در اولين گام بايد توجه داشته باشند كه كالايي كه مي خواهند بر روي آن از هولوگرام استفاده كنند، چه كالايي مي باشد. بسياري از آنها نمونه هاي مختلفي دارند. به طور مثال شما براي زدن يك هولوگرام بر روي يك فلش مموري مي توانيد از هولوگرام هاي دايره اي شكل استفاده كنيد. پس مي توان گفت نوع محصول و كارايي كه افراد از آن انتظار دارند، در انتخاب نوع هولوگرام تاثيرگذار است. پس از اينكه محصول مشخص شد، افراد بايد به طراحي آن بپردازند كه در ادامه متن آن را بررسي خواهيم كرد.

انتخاب طرح مناسب قبل از چاپ نمونه هاي مختلف هولوگرام

دومين گام براي چاپ يك هولوگرام پس از آنكه محصول مشخص شد، انتخاب طرح مناسب آن مي باشد. افرادي كه قصد انتخاب اين طرح را دارند، بايد در ابتدا توجه داشته باشند كه نوع كارايي كه از اين هولوگرام انتظار دارند، چه مي باشد. به طور مثال آيا اين هولوگرام براي پلمپ محصولات است و يا براي درج بازه زماني گارانتي مي باشد؟ شما بايد با توجه به اين موضوعات طراحي هولوگرام خود را انجام دهيد و سپس نسبت به چاپ هولوگرام اقدام نماييد. گفتني است طرح هاي مختلف افراد را احاطه مي نمايند و آنها را در انتخاب دچار سردرگمي كنند. توصيه ما اين است كه در زمان انتخاب هر كدام از اين طرح ها با مشورت هاي مختلف بهترين آنها را انتخاب نماييد.

سفارش چاپ هولوگرام

چگونگي سفارش چاپ هولوگرام به چاپخانه

گام چهارم پس از انتخاب يك چاپخانه مناسب اين است كه افراد هولوگرام مورد نياز خود را به چاپخانه سفارش دهند. افراد پس از انتخاب طرح مناسب براي چاپ بايد اين طرح را به چاپخانه ها بدهند. اما نكته اي كه در اينجا وجود دارد اين است كه بعضي از افراد هولوگرام هايي را به وجود مي آورند، كه به صورت تقلبي است. به طور مثال افراد از اين هولوگرام ها براي گارانتي كردن محصولات و يا نشان دادن اعتبار آنها استفاده مي كنند كه ممكن است براي استفاده هاي غير اصولي و كلاهبرداري باشد. افراد بايد پس از آنكه طرح خود را آماده كردند، مدارك شركت توليدي خود و محصولي كه قرار است توليد شود را به چاپخانه ها ارائه دهند. اين وظيفه چاپخانه ها است كه از صحت و سقم اعتبار اين هولوگرام و مرجع آن و همچنين موارد استفاده آن با اطلاع شوند. پس از آنكه صحت هولوگرام تاييد شد، چاپخانه ها آن را به دستگاه چاپ مي سپارند و نسبت به توليد آن اقدام مي نمايند. گفتني است دستگاه هايي كه اين چاپ را براي افراد انجام مي دهند، در كيفيت اين هولوگرام تاثيرگذار مي باشد. توصيه ما اين است كه با انتخاب يك چاپخانه مناسب بهترين كيفيت را در نظر بگيريد.

كاربرد برچسب هاي امنيتي

برچسب امنيتي، برچسببي است كه، از آن جهت امنيت كالا و محصولات استفاده مي شود. به طور كلي مي توان گفت افرادي كه در تجارت كالاهاي خطرناك هستند به طور حتم يك جا نياز است كه از برچسب امنيتي استفاده نماييد. اين برچسب ها كه داراي انواع گوناگوني هستند به گونه اي است كه پس از استفاده از آنها امكان چسباندن آن بر روي كالاهاي ديگر وجود ندارد با اين حال طبيعتا اين امر مي تواند به مشتري كمك كند كه در هنگام خريد محصول از نو يا دسته اول بودن محصول اطمينان حاصل نمايند. از طرفي اين برچسب هاي امنيتي به توليد كنندگان و وارد كنندگان محصولات با اصالت نيز كمك مي كند كه جهت كمك به مشتري محصولات خود را به راحتي از محصولات تقلبي تفكيك كنند. حال به طور كلي مي توان گفت مهمترين كاربرد برچسب امنيتي در مواردي است كه نياز به پلمپ پاكت هاي محرمانه، دستگاه هاي الكتريكي، ورودي هاي مختلف براي سالن هاي برگزاري امتحانات، انواع جعبه و قطعات كامپيوتر و غيره مي باشد.

كاربرد برچسب هولوگرام

استفاده از برچسب امنيتي هولوگرام

برچسب هاي امنيتي هولوگرام كه در حال حاضر در زندگي روزمره بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد در سازه هاي متغير نوري طبقه بندي شده به طوري كه داراي فرآيند پيچيده اي در توليد مي باشد. اين برچسب ها به گونه اي توليد شده كه باز توليد آن توسط دستگاه هاي چاپي امكان پذير نمي باشد چرا كه داراي ماهيت نوري هستند و با چرخش آن رفتار الگوي برچسب عوض مي شود. همچنين از اين برچسب ها نمي توان توسط دستگاه هايي مثل اسكنر و فتوكپي رونوشت تهيه نمود. لازم است بدانيد با نصب برچسب هاي امنيتي هولوگرام روي هر محصول يا سندي به خوبي شناسايي شده به طوري كه افراد عادي نيز مي توانند آن را تشخيص دهند.

البته بايد بدانيد هولوگرام داراي طراحي المان هاي امنيتي پنهان نيز است كه توسط ابزارهاي خاص قابل خواندن مي باشد با اين حال در صورتي كه نياز باشد تا قسمتي از متن تنها در شرايط خاص خوانده شود مي توان از اين نوع هولوگرام استفاده نمود. نكته بسيار مهمي كه در مورد برچسب هاي امنيتي هولوگرام وجود دارد اين است كه امكان طراحي و توليد آن طبق خواسته مشتري وجود دارد به گونه اي كه طبيعتا امنيتي كه براي برچسب هاي پلمپ وجود دارد به طور حتم بسيار بيشتر از برچسب هاي اسناد مسافرتي و يا اسناد بانكي مي باشد و البته در مواقعي از هولوگرام ها در محصولات كم ارزش استفاده مي شود كه اين نوع برچسب ها را ساده تر و با طرح عمومي هستند و طبيعتا هزينه آن نيز بسيار كم مي باشد. كه در اين بين بايد دقت داشته باشيد اگر نياز به امنيت براي شما بسيار مهم است بهتر است از هولوگرام هاي اختصاصي استفاده نماييد. با اين وجود به طور كلي مي توان اين برچسب ها را در سه دسته تجاري، سطح امنيتي و سطح فوق امنيتي دسته بندي نمود.

مزاياي هولوگرام

مهمترين مزاياي هولوگرام

با وجود استفاده روز افزون از هولوگرام شايد براي شما هم سوال پيش بيايد كه مهمترين مزاياي هولوگرام چه مي باشد كه موجب مي شود افراد به سوي استفاده از آن گرايش پيدا كنند. امروزه بيشتر مصرف كنندگان به سوي محصولاتي جذب مي شوند كه مجهز به برچسب امنيتي هولوگرام هستند زيرا اين برچسب اعتبار اجتماعي بوده و توليد كنندگان كالاهاي زيادي به استفاده از آن نشان مي دهد با اين حال مي توان گفت استفاده از اين برچسب بر روي اجناس باعث كاهش هزينه هاي طولاني مدت مي شود و از طرفي پيگيري اجناس شخصي را نيز ساده تر مي سازد. همچنين دقت داشته باشيد كه امروزه با وجود اينكه برندهاي متفاوت و جعل و تقلب در برند ها بسيار ديده مي شود طبيعتا شناسايي كالاي اصيل كار سختي است اما براي حل اين مشكل مي توان گفت استفاده از برچسب هاي امنيتي هولوگرام بسيار شيوع پيدا كرده است زيرا كالاهايي كه داراي برچسب هولوگرام هستند به راحتي از كالاهاي تقلبي شناسايي مي شود. هولوگرام ابزار هاي نوري غير قابل كپي بوده كه با استفاده از تكنولوژي ليزر ساخته مي شود با اين حال مي توان گفت اين برچسب ها علاوه بر زيبايي بصري چشمگيري كه براي مشتريان دارد امنيت بالايي داشته و در آن امكان هيچ گونه كپي برداري و يا اسكن وجود ندارد. از طرفي دقت داشته باشيد با استفاده از شناسايي بصري كه در هنگام استفاده از برچسب هاي امنيتي الگو به وجود مي آيد امكان دزديده شدن اجناس كاهش چشمگيري پيدا مي كند.

از ديگر مزاياي هولوگرام مي توان به خاطر سپردن سال خريد جنس با استفاده از باركد هاي قابل اسكن، پيگيري و بررسي اجناس قابل حمل، ايجاد اعتماد در مشتري و غيره اشاره نمود. همچنين شايان ذكر است كه هولوگرام با كد هاي رنگي نيز به گونه اي بوده كه شناسايي بصري اجناس را ساده تر مي كند با اين حال در سازمان هاي بزرگ اين كدهاي رنگي به همراه باركد ارائه مي گردد تا مالكيت سازمان يا سال خريد آن به راحتي مشخص گردد. اين برچسب ها براي بعضي از برنامه هاي انطباق بيمه و دولت و همچنين براي مدارك تحصيلي در وزارت دفاع و فروشندگان تامين كننده تجهيزات نظامي مورد نياز مي باشد.

مزاياي هولوگرام امنيتي

مزاياي هولوگرام امنيتي

به طور كلي همانطور كه در مورد مزاياي هولوگرام گفته شد مي توان گفت امنيت كالا، اوراق بهادر، اسناد، كارت هاي شناسايي و غيره يكي از مهمترين مزاياي هولوگرام در انواع مختلف مي باشد. حال لازم است بدانيد كپي هولوگرام هاي امنيتي بسيار دشوار و هزينه بر بوده با اين حال كمتر كسي به فكر آن مي افتد. با اين حال هولوگرام امنيتي در بسياري از اسكناس ها، كارت هاي اعتباري و محصولات با كيفيت بالا در سراسر جهان مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين با توجه به مزاياي برچسب امنيتي، برندهاي فوق العاده معتبر نيز براي جلب رضايت مشتريان از اين نوع هولوگرام استفاده مي كنند تا به راحتي محصولات اصيل خود را از محصولات تقلبي مجزا نمايند و كار را براي مشتريان راحت مي كنند.

آشنايي و بررسي برچسب هولوگرام

هولوگرام ها داراي نمونه هاي مختلفي هستند كه افراد مي توانند با استفاده از آنها نسبت به بسته بندي و يا درج يك سري از مشخصات براي كالاي خود اقدام نمايند. گفتني است چاپ هولوگرام و چگونگي طراحي آن يكي از مهمترين موارد استفاده از آن مي باشد. ما در اين متن قصد داريم كالاهايي كه بر روي آنها هولوگرام قرار مي گيرند و چگونگي انتخاب طرح براي چاپ هولوگرام و انتخاب چاپخانه و كارهاي مربوط به چاپ نمونه هاي هولوگرام را مورد بررسي قرار دهيم. در كل در اين متن روند سفارش و چاپ هولوگرام به خوبي بررسي مي شود. چنانچه قصد استفاده از هولوگرام ها را داريد، متن ما را تا پايان همراهي نماييد.

برچسب هولوگرام

بررسي هولوگرام ها

هولوگرام ها را مي توان براي مصرف هاي مختلفي استفاده نمود. به طور مثال شما مي توانيد هولوگرام را براي بسته بندي و پلمپ كردن محصول استفاده نماييد. لذا پس از آنكه درب محصول را بستيد، مي توانيد با استفاده از اين هولوگرام ها كه با طرح و نام تجاري برند شما همراه مي باشند، نسبت به پلمپ دستگاه و يا جعبه خود اقدام نماييد. از ديگر ويژگي هاي اين هولوگرام ها مي توان به درج بازه هاي تاريخي گارانتي نام برد. لذا افرادي كه قصد استفاده از اين هولوگرام ها را دارند، بايد يك پروسه مشخص را براي چاپ هولوگرام و سفارش آن در نظر بگيرند. اين سفارش مي تواند با توجه به نوع هولوگرامي كه افراد انتخاب مي كنند متفاوت باشد. برخي از هولوگرام ها بر حسب جنس و نوع آنها پس از باز شدن كاملا كنده مي شوند، اما برخي اثر آن بر روي كالا مي ماند و گاهي اين خود يك مزيت است.

مشخص كردن كالايي كه قرار است براي آن طراحي هولوگرام صورت گيرد

اولين گام براي چاپ يك هولوگرام مشخص كردن كالايي است كه بر روي آن هولوگرام خورده مي شود. لذا افراد در اولين گام بايد توجه داشته باشند كه كالايي كه مي خواهند بر روي آن از هولوگرام استفاده كنند، چه كالايي مي باشد. بسياري از آنها نمونه هاي مختلفي دارند. به طور مثال شما براي زدن يك هولوگرام بر روي يك فلش مموري مي توانيد از هولوگرام هاي دايره اي شكل استفاده كنيد. پس مي توان گفت نوع محصول و كارايي كه افراد از آن انتظار دارند، در انتخاب نوع هولوگرام تاثيرگذار است. پس از اينكه محصول مشخص شد، افراد بايد به طراحي آن بپردازند كه در ادامه متن آن را بررسي خواهيم كرد.

انتخاب طرح مناسب قبل از چاپ نمونه هاي مختلف هولوگرام

دومين گام براي چاپ يك هولوگرام پس از آنكه محصول مشخص شد، انتخاب طرح مناسب آن مي باشد. افرادي كه قصد انتخاب اين طرح را دارند، بايد در ابتدا توجه داشته باشند كه نوع كارايي كه از اين هولوگرام انتظار دارند، چه مي باشد. به طور مثال آيا اين هولوگرام براي پلمپ محصولات است و يا براي درج بازه زماني گارانتي مي باشد؟ شما بايد با توجه به اين موضوعات طراحي هولوگرام خود را انجام دهيد و سپس نسبت به چاپ هولوگرام اقدام نماييد. گفتني است طرح هاي مختلف افراد را احاطه مي نمايند و آنها را در انتخاب دچار سردرگمي كنند. توصيه ما اين است كه در زمان انتخاب هر كدام از اين طرح ها با مشورت هاي مختلف بهترين آنها را انتخاب نماييد.

سفارش چاپ هولوگرام

چگونگي سفارش چاپ هولوگرام به چاپخانه

گام چهارم پس از انتخاب يك چاپخانه مناسب اين است كه افراد هولوگرام مورد نياز خود را به چاپخانه سفارش دهند. افراد پس از انتخاب طرح مناسب براي چاپ بايد اين طرح را به چاپخانه ها بدهند. اما نكته اي كه در اينجا وجود دارد اين است كه بعضي از افراد هولوگرام هايي را به وجود مي آورند، كه به صورت تقلبي است. به طور مثال افراد از اين هولوگرام ها براي گارانتي كردن محصولات و يا نشان دادن اعتبار آنها استفاده مي كنند كه ممكن است براي استفاده هاي غير اصولي و كلاهبرداري باشد. افراد بايد پس از آنكه طرح خود را آماده كردند، مدارك شركت توليدي خود و محصولي كه قرار است توليد شود را به چاپخانه ها ارائه دهند. اين وظيفه چاپخانه ها است كه از صحت و سقم اعتبار اين هولوگرام و مرجع آن و همچنين موارد استفاده آن با اطلاع شوند. پس از آنكه صحت هولوگرام تاييد شد، چاپخانه ها آن را به دستگاه چاپ مي سپارند و نسبت به توليد آن اقدام مي نمايند. گفتني است دستگاه هايي كه اين چاپ را براي افراد انجام مي دهند، در كيفيت اين هولوگرام تاثيرگذار مي باشد. توصيه ما اين است كه با انتخاب يك چاپخانه مناسب بهترين كيفيت را در نظر بگيريد.

كاربرد برچسب هاي امنيتي

برچسب امنيتي، برچسببي است كه، از آن جهت امنيت كالا و محصولات استفاده مي شود. به طور كلي مي توان گفت افرادي كه در تجارت كالاهاي خطرناك هستند به طور حتم يك جا نياز است كه از برچسب امنيتي استفاده نماييد. اين برچسب ها كه داراي انواع گوناگوني هستند به گونه اي است كه پس از استفاده از آنها امكان چسباندن آن بر روي كالاهاي ديگر وجود ندارد با اين حال طبيعتا اين امر مي تواند به مشتري كمك كند كه در هنگام خريد محصول از نو يا دسته اول بودن محصول اطمينان حاصل نمايند. از طرفي اين برچسب هاي امنيتي به توليد كنندگان و وارد كنندگان محصولات با اصالت نيز كمك مي كند كه جهت كمك به مشتري محصولات خود را به راحتي از محصولات تقلبي تفكيك كنند. حال به طور كلي مي توان گفت مهمترين كاربرد برچسب امنيتي در مواردي است كه نياز به پلمپ پاكت هاي محرمانه، دستگاه هاي الكتريكي، ورودي هاي مختلف براي سالن هاي برگزاري امتحانات، انواع جعبه و قطعات كامپيوتر و غيره مي باشد.

كاربرد برچسب هولوگرام

استفاده از برچسب امنيتي هولوگرام

برچسب هاي امنيتي هولوگرام كه در حال حاضر در زندگي روزمره بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد در سازه هاي متغير نوري طبقه بندي شده به طوري كه داراي فرآيند پيچيده اي در توليد مي باشد. اين برچسب ها به گونه اي توليد شده كه باز توليد آن توسط دستگاه هاي چاپي امكان پذير نمي باشد چرا كه داراي ماهيت نوري هستند و با چرخش آن رفتار الگوي برچسب عوض مي شود. همچنين از اين برچسب ها نمي توان توسط دستگاه هايي مثل اسكنر و فتوكپي رونوشت تهيه نمود. لازم است بدانيد با نصب برچسب هاي امنيتي هولوگرام روي هر محصول يا سندي به خوبي شناسايي شده به طوري كه افراد عادي نيز مي توانند آن را تشخيص دهند.

البته بايد بدانيد هولوگرام داراي طراحي المان هاي امنيتي پنهان نيز است كه توسط ابزارهاي خاص قابل خواندن مي باشد با اين حال در صورتي كه نياز باشد تا قسمتي از متن تنها در شرايط خاص خوانده شود مي توان از اين نوع هولوگرام استفاده نمود. نكته بسيار مهمي كه در مورد برچسب هاي امنيتي هولوگرام وجود دارد اين است كه امكان طراحي و توليد آن طبق خواسته مشتري وجود دارد به گونه اي كه طبيعتا امنيتي كه براي برچسب هاي پلمپ وجود دارد به طور حتم بسيار بيشتر از برچسب هاي اسناد مسافرتي و يا اسناد بانكي مي باشد و البته در مواقعي از هولوگرام ها در محصولات كم ارزش استفاده مي شود كه اين نوع برچسب ها را ساده تر و با طرح عمومي هستند و طبيعتا هزينه آن نيز بسيار كم مي باشد. كه در اين بين بايد دقت داشته باشيد اگر نياز به امنيت براي شما بسيار مهم است بهتر است از هولوگرام هاي اختصاصي استفاده نماييد. با اين وجود به طور كلي مي توان اين برچسب ها را در سه دسته تجاري، سطح امنيتي و سطح فوق امنيتي دسته بندي نمود.

مزاياي هولوگرام

مهمترين مزاياي هولوگرام

با وجود استفاده روز افزون از هولوگرام شايد براي شما هم سوال پيش بيايد كه مهمترين مزاياي هولوگرام چه مي باشد كه موجب مي شود افراد به سوي استفاده از آن گرايش پيدا كنند. امروزه بيشتر مصرف كنندگان به سوي محصولاتي جذب مي شوند كه مجهز به برچسب امنيتي هولوگرام هستند زيرا اين برچسب اعتبار اجتماعي بوده و توليد كنندگان كالاهاي زيادي به استفاده از آن نشان مي دهد با اين حال مي توان گفت استفاده از اين برچسب بر روي اجناس باعث كاهش هزينه هاي طولاني مدت مي شود و از طرفي پيگيري اجناس شخصي را نيز ساده تر مي سازد. همچنين دقت داشته باشيد كه امروزه با وجود اينكه برندهاي متفاوت و جعل و تقلب در برند ها بسيار ديده مي شود طبيعتا شناسايي كالاي اصيل كار سختي است اما براي حل اين مشكل مي توان گفت استفاده از برچسب هاي امنيتي هولوگرام بسيار شيوع پيدا كرده است زيرا كالاهايي كه داراي برچسب هولوگرام هستند به راحتي از كالاهاي تقلبي شناسايي مي شود. هولوگرام ابزار هاي نوري غير قابل كپي بوده كه با استفاده از تكنولوژي ليزر ساخته مي شود با اين حال مي توان گفت اين برچسب ها علاوه بر زيبايي بصري چشمگيري كه براي مشتريان دارد امنيت بالايي داشته و در آن امكان هيچ گونه كپي برداري و يا اسكن وجود ندارد. از طرفي دقت داشته باشيد با استفاده از شناسايي بصري كه در هنگام استفاده از برچسب هاي امنيتي الگو به وجود مي آيد امكان دزديده شدن اجناس كاهش چشمگيري پيدا مي كند.

از ديگر مزاياي هولوگرام مي توان به خاطر سپردن سال خريد جنس با استفاده از باركد هاي قابل اسكن، پيگيري و بررسي اجناس قابل حمل، ايجاد اعتماد در مشتري و غيره اشاره نمود. همچنين شايان ذكر است كه هولوگرام با كد هاي رنگي نيز به گونه اي بوده كه شناسايي بصري اجناس را ساده تر مي كند با اين حال در سازمان هاي بزرگ اين كدهاي رنگي به همراه باركد ارائه مي گردد تا مالكيت سازمان يا سال خريد آن به راحتي مشخص گردد. اين برچسب ها براي بعضي از برنامه هاي انطباق بيمه و دولت و همچنين براي مدارك تحصيلي در وزارت دفاع و فروشندگان تامين كننده تجهيزات نظامي مورد نياز مي باشد.

مزاياي هولوگرام امنيتي

مزاياي هولوگرام امنيتي

به طور كلي همانطور كه در مورد مزاياي هولوگرام گفته شد مي توان گفت امنيت كالا، اوراق بهادر، اسناد، كارت هاي شناسايي و غيره يكي از مهمترين مزاياي هولوگرام در انواع مختلف مي باشد. حال لازم است بدانيد كپي هولوگرام هاي امنيتي بسيار دشوار و هزينه بر بوده با اين حال كمتر كسي به فكر آن مي افتد. با اين حال هولوگرام امنيتي در بسياري از اسكناس ها، كارت هاي اعتباري و محصولات با كيفيت بالا در سراسر جهان مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين با توجه به مزاياي برچسب امنيتي، برندهاي فوق العاده معتبر نيز براي جلب رضايت مشتريان از اين نوع هولوگرام استفاده مي كنند تا به راحتي محصولات اصيل خود را از محصولات تقلبي مجزا نمايند و كار را براي مشتريان راحت مي كنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 10
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 402
  • بازدید سال : 1392
  • بازدید کلی : 46550
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه